1 Şubat 2012 Çarşamba

KARA SEVDA, KARA SEVDA SENİ BİZDEN KİM AYIRABİLİR Kİ

Koca koca yüzükleri, upuzun saçları ile çocukluğumun kahramanlarındandı Barış Abi…

Bugün 1 Şubat yani Barış Abi’mizin ölüm yıldönümü. O öldüğünde ben 13 yaşındaydım o kadar üzülmüş ve ağlamıştım ki ailemden birini kaybetmiş gibi hissediyordum.

Sadece ben değil, bütün yaşıtlarım böyle hissetmiştir eminim. Çünkü Barış Manço ile büyüdük bizler.

İlk onula yurtdışına çıktım mesela ben, Japonlarla tanıştırdı beni/bizleri, 7’den 70’e herkesi ekrana bağlayan programı ile.

Barış Abi aramızdan ayrılalı tam 13 yıl oldu. Ama ben her aşık olduğum da

“…Kara sevda, kara sevda dedikleri daha ne olabilir ki
Kara sevda, kara sevda seni benden kim ayırabilir ki…” diye bağırmayı ihmal etmiyorum.

Ama Barış Abi’yi selam göndermek için bu güne en çok yakışacağını düşündüğüm şarkı, benim de çok sevdiğim, “Anlıyorsun değil mi” olacak….

“…Hava ayaz mı, ayaz
Ellerim ceplerimde, bir türkü tutturmuşum
Duyuyorsun değil mi…”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder