2 Şubat 2012 Perşembe

KARLAR DÜŞER DÜŞER MUTLU OLURUM AMA…

Sizi bilmem ama ben lahana gibi kat kat giyinip soğukta gezmeye bayılırım. Yağmuru çok severim karla da aram fena değildir.

Pazartesi sabahı pencerenin önünden geçerken gördüğüm manzara ya inanamadım. Pazar gecesi uyumadan önce hafif yağan karın ertesi gün tutacağını nerden bilebilirdim…

Karşısında duran bembeyaz tabloya bakarken insanın içi huzur doluyor…

Lahana tadında giyindim çıktım evden. Ayak bileklerime kadar kara gömüldüm, merdivenin son basamağında…

Pofur pofur ezdim, pofuduk beyaz bulutları, bol bol fotoğraf da çektim tabi, bunun için evden erken çıkmıştım.

Bu muhteşem doğa olayına veda edip servise bindim ve birçoğunuzun yaşadığı trafik girdabına ve iş yoğunluğuna ben de girdim.

Evde, camın önünde oturup sütlü Türk kahvemi höpürdetmeyi tercih ederdim ya neyse…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder